7.2.09

Battlestar Galactica: The Board Game



Battlestar Galactica: The Board Game
Tasarım: Corey Konieczka
Tema: Bilim-kurgu
Oyuncu: 3-6
Süre: 2-3 Saat

Uzun süredir oynamak istediğim fakat bir türlü denk gelemediğim bir masaüstü oyunuydu Battlestar Galactica, en sonunda bugün denk gelebildim. İşleyişi genel olarak dizinin hissettirdikleriyle paralel olduğu için hoşuma giden bir sistemi var oyunun. Saylon sistemi, 6 kişilik oyunlarda bile en az iki saylon olacağı için biraz taraflı gözükse de (üstelik saylonlar dört farklı şekilde kazanabilirken insanların sadece bir kazanma yolu var) insan olarak kazandığınızda sarfedeceğiniz çaba daha yoğun olduğu için oyun sizi daha meşgul tutuyor. Ben saylon olarak oynadığım için oyundan taraflı olarak biraz daha zevk almış olabilirim, fakat saylon olmasaydım bile aynı zevki alacağımı düşünmem bence oyunun kaliteli olduğunun en büyük kanıtı.

B*

2 yorum:

  1. Selamlar, bir BSG fanı olarak bu oyunu arkadaş grubuyla oynamanın çok zevkli olduğunu düşünüyorum ancak Türkiye'de bu oyunu bulamadım.

    Eğer temin etmenin bir yolunu biliyorsanız, bu BSG fanını haberden mahrum bırakmayın derim.

    So say we all!

    YanıtlaSil
  2. Amazon.com ve ebay.comda bulabilirsiniz, gerçekten de çok eğlenceli arkadaş grubuyla oynandığında =)

    YanıtlaSil