15.1.09

Önsöz

Bugün çok acayip bir gün oldu.

Önce odamdaki her şeyin yerini değiştirdim, pratik ve enigmatik bir dizilimi kafamda oluşturduktan sonra giriştim buna. Yatağı duvara bitiştirdim, televizyonu bir köşeye ittirdim, daha rahat bir koltuk bulup onu soktum odama. Sonra çalışma masasını (çalışmadığımdan) odadan yaka paça dışarı çıkardım. 

Ama bu yüzden acayip değildi ki.

Bugüne Frost/Nixon seyrederek başladım. Gecenin bir körü biten film hakkında konuşmak istedim, fakat bir değişiklik vardı. Hani kafanızın arkasında bir fikir güç biriktiriyormuş da tam o gün "ben de varım ki!" diye kendini gösteriyormuş gibi gelir ya bazen, bilmiyorum gelir mi yani, bana geldi. Her zaman gidip Damla ablaya "ya şu filmden söz edelim, bak şu albüm, şu kitap, şu şeyler bu beyler hüeylop!" diyerek paylaşırdım o konuşma hissini. İşte o arkada güç biriktiren fikir, bu sefer farklı bir şey yapmamı istedi benden.

Bir blog açtım ben de.

Halisünojen, bundan sonra, eleştirebildiğim her şeyi eleştirdiğim bir platform olacak. Oyunlar, diziler, albümler, kitaplar, filmler, çizgi romanlar, internet çizgi romanları... Her zaman bir şeyler arayıp burayı güncel tutacağım, en azından şimdilik plan bu. Bir zaman kısıtlaması olmayacak, yani içerik güncel olmayabilecek, sadece tüketimle alakalı bir şey olacak bu. Ne zaman tüketirsem, o zaman üreteceğim. Notlar A-B-C-D-E-F arası gidecek, numerik olarak bunlar Amerikan not sistemini takip edecek, 95 ve üstü A, 90-80 B, 70-80 C, 60-70 D, 50-60 E, 40-50 F olacak. 40'tan aşağı şeyleri zaten incelemeyeceğim, ve evet, E'nin Amerikan not sisteminde bulunmadığının farkındayım, evet bence garip bir şey (E de harf kardeşim) o yüzden koydum araya. Bir de evet, her iki harf arasında üç yıldız olacak, yani B, B*, B** ve B***, A'dan hemen önce gelen şeyler olacak. Yani A*** en yüksek notumuz bu sıralamada.

Her neyse.

Bugün acayipti yani.

Not: Blog'un url'sindeki typo'nun farkındayım, fakat halusinojen.blogspot.com kapıldığı için garip yollara başvurmak zorunda kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder